mandag 17. august 2009

Zara Home

Nå kan man kjøpe varer fra Zarah Home hos Ellos. Sjekk her.
Tidligere syntes jeg Ellos hadde ganske kjedelig sortiment, men de siste årene har de fått mye fint.
Jeg kunne godt tenkt meg mye av dette. Særlig de tingene jeg har lagt ut bilde av.



Søtt på barnerommet. Kanskje man skulle prøvd å hekle et selv.

Kjempe søtt teppe fra Zara Home Kids


Alle bilder fra Ellos.no
Utrolig lekkert putetrekk til prinsesserommet


Håper alle har fått en knall start på uka, og at den fortsetter like bra!!


13 kommentarer:

  1. Så spennende :)
    Der skal jeg ta en titt...

    Fortsatt fin uke til deg og!

    SvarSlett
  2. kjempefine ting :) ellos har aldri vært en favoritt.. men, dette var en herlig smakebit derifra :)

    SvarSlett
  3. Hei og takk for tips.Sengetøyet er lekkert.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert!!
    Må inn og se:-)
    Ha en fin uke!
    Klem Hege.

    SvarSlett
  5. Veldig lekkert;) Bestilte noen gardiner med mer engang fra Ellos- og jeg var ikke fornøyd..men det ser ut til at det er bedre tider der nå;)
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  6. Takk for tipset. Synes Ellos har kommet seg veldig de siste årene- med Zara i sortimentet begynner det jo å bli veldig bra. Skal sjekkes ut!

    :) Ønsker deg en god uke

    SvarSlett
  7. Oi for et kjempe tips! Har irritert meg over at man ikke kan bestille til Norge fra Zaras nettsider, men da kan man jo bestille fra Ellos. Hvem hadde trodd det!?

    Ha en strålende uke :)

    SvarSlett
  8. Oi, takk for spennende tips! :)

    SvarSlett
  9. Så mange fine ting! Ja, Ellos har faktisk en del fint. Ble overrasket jeg også da jeg oppdaget det. :) Ha en god dag!

    SvarSlett
  10. Så mye fint! Skal gå rett på siden og ta meg en titt ;) Klem

    SvarSlett
  11. Ja de har kommet seg litt må være enig i det.Fine ting du viser.Ha en fortsatt fin kveld,klem

    SvarSlett
  12. Helt enig! Jeg skal ta en titt! Takk for tipset;-)

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  13. Hei du og TUSEN TAKK for tips.. Gjett om jeg skal ta meg en tur innom Ellos sine sider nå:D Ønsker deg en fortsatt fin kveld, kjære du.. Klem til deg

    SvarSlett