mandag 31. august 2009

Sommerfest hos søte Trude

Lørdag var jeg ( eller vi da, men mannen syklet jo Birken på lørdag), inviter på sommerfest hos denne damen og mannen hennes. Utrolig hyggelig. Jeg troppet opp med spenning i magen, jeg kjente ingen andre av gjestene fra før. Men jeg kunne bare legge alle bekymringer til side. For jammen var det mange hyggelige folk der.
Vi fikk servert deilige reker og hvitvin. Og som dere ser av bildene var ingenting overlatt til tilfeldighetene. Utrolig flott dekket bord, selvfølgelig i et gjennomført tema.

Driftige Trude hadde også brodert jeans servietter til alle gjestene. Forskjellige alle sammen.

Praten og latteren satt løst til langt ut i de små timer. Og prikken over i en var jo at en av karene også spilte gitar, utrolig morsomt.

Hvis du ikke har vært der før anbefaler jeg en titt inn på Trudes side. Jeg lover du ikke blir skuffet. Hun lager de flotteste ting. Ikke bare var det henne som fikk meg til å begynne å blogge i første omgang, hun er nok den personen som inspirerer meg mest i hverdagen også.
Er du kjapp rekker du å bli med i konkurransen hennes også.
Tusen takk for meg Trude, en perfekt kveld.








7 kommentarer:

  1. Hørtes utrolig gøy ut- og så fine bilder:-)
    Ja, Trude er en kjempeflink jente-beundrer myye av det hun lager!
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som et flott party;) Blir nysgjerrig og må sjekke ut trudes blogg;)
    Kos deg videre denne kvelden!

    SvarSlett
  3. Gud, så utrolig stilig med et så gjennomført tema. Og så gjennomtenkt at hun hadde brodert på serivettene deres!
    Det er så koselig med litt "skikkelige" selskap, og gitarspillende menn er jo en skikkelig bonus :)

    Ha en riktig flott uke, vi blogges!

    SvarSlett
  4. Hei du!: ) Jeg er så enig med deg, Trude lager utrolig mye flott og er til stor inspirasjon for også meg..

    Nyt kvelden, kjære deg.. klem: )

    SvarSlett
  5. Sosial sammenkomst og treffe nye folk, du har fått i pose og sekk du :-D
    Ønsker deg ei flott veke :-D

    SvarSlett
  6. Å ja den dama er gjennomført - har vært inne på bloggen hennes noen ganger og hun lager jo såååå mye fint!!

    Så kjekt med reportasje fra dukkestuen da!! Selv om jeg ikke vil kalle det en dukkestue, men ett mini-hus!! ;) Nydelig er den uansett!

    SvarSlett
  7. GUd for et gjennomført og lekkert bord!!! Alltid litt skummelt når en ikke kjenner noen,godt det gikk bra!! Ha en fin uke!!
    Stor klem

    SvarSlett