lørdag 15. august 2009

Nytt på prinsesserommet

Det har lenge manglet noe over senga til lillesøster, men jeg var så usikker på hva jeg ville ha. Så fant jeg en sjablong på Panduro som passet perfekt til en liten prinsesse. Til alt hell var det faktisk 70% på den også. Sengeteppet til lillesøster er heklet av min farmor til meg da jeg var liten, og nå passer det utmerket på hennes seng
I utganspunktet var sjablongen selvheftende og kunne bare klistres opp på veggen, dras av etter bruk og brukes flere ganger. Men da jeg prøvde å feste opp kronen merket jeg at fort at den festet litt vel godt på tapeten, og skyndte meg å fjerne den. Så for å unngå at tapeten ble med sjablongen valgte jeg heller å ikke fjerne beskyttelsespapiret og bare feste de opp med litt teip. Det fungerte godt det.
Nå koser jeg og barna oss med film og smågodt, mens mannen koser seg på sykkelsetet:-) Håper alle har en koselig lørdag.
Klem fra May Britt

10 kommentarer:

  1. Kjempefint MB!

    Kommer ikke over hvor stilig seng tuppa har :-)

    SvarSlett
  2. Så morsomt at vi har samme sjablong! Liker den godt!
    Legger meg til som følger her!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så flott det ble!! Passer jo perfekt på rommet hennes. Får bryne meg på den sjablonen jeg også. Prinsessepute kommer, må jo ha det i den nydelige senga. Utrolige funn fra låven:)

    SvarSlett
  4. Så fin sjablong. Ser ut til at det fungerte godt å henge den opp med beskyttelsespapiret på.

    Ha en fin søndag! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Hei! Første gang jeg er innom hos deg, mye fint du viser:)

    Jeg har samme sjablong på rommet til prinsessen:)
    Så fint det ble!

    Hilsen,
    Julie

    SvarSlett
  6. Det var en nydelig sjablong, hmmm... må kanskje skaffe meg den jeg også:) Prinsessa skal få nytt rom, så jeg må kanskje vente litt å se. men nydelig det var den iallefall:) lur måte å feste den på så det ikke ødelegger hele tapeten:) klem monica

    SvarSlett
  7. Søt skrift på veggen!

    En prinsesse verdig... ;)

    Søndagsklem J.

    SvarSlett
  8. Perfekt sjablong på en prinsessevegg! Og for en aldeles nydelig seng. Elsker hodegavlen *sukk*
    Har forresten klart å rote fram nummeret til damen jeg handlet fra her hjemme sist, så da blir sikkert hylla montert på veggen snart ;) Må bare males hvit først (har allerede ei i svart) Tusen takk for hjelp i mailen :)
    Og tusen takk for alle koselig kommentarer på bloggen min. Sånt varmer langt, langt inn!
    Ønsker deg og dine en rolig og deilig Søndagskveld!

    SvarSlett
  9. Det ble nydelig. Og for en fantastisk seng hun har!!

    SvarSlett