fredag 28. august 2009

Besøk fra adresseavisa

Gårsdagen bød som jeg tidligere har fortalt på koselig besøk for vår del. En journalist og en fotograf fra Adresseavisa kom for å lage en interiørreportasje fra dukkestua. Første gang de var på hjemmebesøk i en dukkestue, hihi.
Saken kommer i adressa i løpet av høsten. Intervjuet var med jentene, siden det var deres fristed de ønsket å besøke. Jeg venta utenfor og er såååå spent på hva de egentlig snakket om:-)
Blir jammen spennende å se intervjuet på trykk. Håper ikke de har servert alle hemmeligheter på gullfat da:-)








En hektisk uke er over, og det er jammen godt med helg. Mannen er dratt av gårde til Lillehammer for å sykle Birkebeineren i morgen, det siste av årets ritt. Lykke til elsklingen min, jeg er stolt av deg!!!!!
Jeg koser meg i sofaen med godis, brus og mase tente lys. Deilig. Nå gleder jeg meg til en skikkelig bloggrunde.
Håper alle får en flott helg!!




21 kommentarer:

  1. Gleder meg til reportasjen! Det ser jo ut til å være en drømmebolig for prinsessene dine;) To andre bloggere var jo i adresseavisa idag, artig å sjå;)
    Kos deg en masse i helga og klem!

    SvarSlett
  2. Oij! Så spennende med reportasje!
    Blir artig å lese :)

    Ha en flott helg og kos deg!
    Så sprek mann du har!

    Klem fra Line.

    SvarSlett
  3. Dette gleder jeg meg til å lese. Mamma og pappa har adressa, så skal få dem til å holde utkikk. Si fra når det kommer også da ;)
    Drømmedukkestue! Slik ønsker jeg til mine framtidige 10 barn også ;)
    Ønsker deg en kjempefin kveld alene hjemme, godt iblandt det òg :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar :)

    Så knallfin du var på håret! Har du klippet deg nå i det siste? Jeg har ikke kunnet klippe annet enn tuppene de 2 siste gangene jeg har vært hos frisøren for jeg vil ha det langt til bryllupet. Så nå gleeeeeder jeg meg enormt til å få det litt kortere, kunne tenke meg noe lignende ditt i lengde.

    Sitter og koser meg med et glass vin og en bloggrunde, har blitt lite tid til å besøke de siste dagene.

    Ønsker deg en finfin helg,
    klemmer

    SvarSlett
  5. Så spennende med reportase! Håper du legger ut noen bilder fra den når den kommer, så får vi se, vi som ikke bor i trøndelag-området også:)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  6. hihi takk for det. Ble da greit synes jeg, selv om bildene kunne ha vært finere.....
    Like morsomt blir det å se din reportasje om dukkestua og jentene . de har jo bare den beste stua ever:))

    Heldiggriser:)

    Stor helgeklem fra meg:)

    SvarSlett
  7. Så spennende! Håper vi som bor laaangt unna også kan få en titt i dukkestua en dag ;O) Den er jo bare SÅ lekker - og du skal tro jeg er nysgjerrig på hvordan den er inni!! Hehe..

    Ha en trivelig kveld!!

    SvarSlett
  8. så spennende besøk du har hatt da.

    SvarSlett
  9. Så spennende.Håper det kommer i nettavisen også,slik at vi får se.

    SvarSlett
  10. Hei igjen, artig å treffe på deg i dag:) Skjønner godt du er spent ja, gleder meg til å se reportasjen og hva de to søte små forteller.
    Vi sees i mrg, her er det meste klart og mor er i god rute. Blir gøy.

    SvarSlett
  11. Åh... for et drops av en dukkestue!!! Er nok alle små pikers drøm ;O)

    SvarSlett
  12. ÅÅ så spennende - og dukkehuset deres er jo kjempe-lekkert også da!
    Ha en fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  13. Høres jo kjempespennende ut!
    Gi lyd når det komme da!
    Men for et dukkehus..
    Ser ut som et eget hus/hytte dette.
    Lekkert!!!
    God helg
    Klem

    SvarSlett
  14. Så stas da, blir spennede å se det på trykk for deg, da du ikke vet hele innholde:) Ha en god helg videre!

    SvarSlett
  15. En slik herskapelig dukkestue Må jo bare besøkes! Skjønner godt at Adressa vil ha en reportasje om den ja og tenk så stolt jenten må være nå da. :) Morsomt det du skrev om å servere alle hemmeligheter på gullfat, hehe. Barn er barn.

    God helg! Beate

    SvarSlett
  16. Så koselig dukkestue. :) Tusen takk for tips på interiørbutikker i London - jeg skal jammen stikke innom flere av de. Ingenting er som å pynte opp i heimen når høststormene setter inn.

    SvarSlett
  17. Dette må jo bare være kjempespennende.Håper du setter inn bilder på bloggen din av artikkelen så vi får se...klem

    SvarSlett
  18. Så utrolig artig da! Likte kjempegodt det gjerdet dere hadde rundt huset!

    Tips oss når dere vet eksakt dato ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  19. Så spennende! Og iallfall når du ikke vet hva de har sagt!;)
    Jeg tror iallfall dere må ha landets flotteste lekestue, helt i stil med huset deres!:) Ønsker deg en finfin uke! Klem B:)

    SvarSlett
  20. Skjønner godt de ville komme å lage repotasje av denne hytten her, noe så fiiiiinnnnttt!!
    Heldige jenter!

    SvarSlett