onsdag 26. august 2009

Travel

Her har det gått litt i ett de siste dagene. Så blogging har jeg desverre fått liten tid til etter jeg kom hjem fra London. Vi hadde en kjempe flott tur, og fikk shoppa masse. Litt for masse i grunnen, ble litt overvekt ja!!
Måtte jo bare ta et typisk London bilde. Snart forsvinner faktisk disse telefonboksene.

Lørdag var vi på marked i Portobello Road. Masse flotte både ting og tang, smykker og klær. Men jammen var det dyrt. De vet å ta seg betalt. Det er vel slutt på den tiden der en kunne få brukt ting til en billig penge. Men det var veldig morsomt å se i alle fall.

Fredag kveld var avsatt til Mamma mia. Og mamma mia for et show!!! Rå bra. Jeg ønsker meg allerede tilbake for å se We will rock you:-)


Jentene klare for Mamma mia:-)
Som tidligere nevnt er det hektiske tider. Vi har MYE!!! spennende på gang i englefryd heimen, og jeg gleder meg til å snart dele nyheten med dere alle:-) Dagene har bestått av mange møter og enda flere mailer. Men snart, veldig snart er det meste på plass. Jeg gleder meg.
I tillegg får vi et morsomt besøk i morgen som jeg har forberedt i dag. Skal fortelle mere om det på fredag tenker jeg. ( tiden strekker nok ikke til i morgen med foreldremøter og jobb)
Må bare takke for alle som er innom, desverre har det blitt litt lite kommentarer fra meg i det siste, men jeg er innom dere. Lover at jeg kommer sterkere tilbake snart.
Klem fra May Britt



7 kommentarer:

  1. Så bra turen var vellykket!!! Deilig med litt avkobling! Lykke til med nyheten, spennende;-)

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  2. Hei May Britt!
    Så kjekt for deg-gleder meg til å høre hva du har på gang!!
    Misunner deg den London-turen ja-eeelsker London( bare vært der åtte ganger..!):-)
    Ha en kjempefin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Flotte bilder fra en flott by:) Jeg gleder meg også til du skal fortelle hemmelighetene...jeg vet jo et par av de...og jeg holder tett:))) Gleder meg til vi sees lørdag.

    SvarSlett
  4. Heisan!
    Takk for gratulasjon! : )

    Ser ut til at du har hatt en kjempeflott tur! Ble misunnelig på musikal- opplevelsen din, det frister!!

    Ha en fin kveld! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Herlige bilder fra London :)

    gleder meg til å høre hva det er dere driver å styrer med :)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett