torsdag 6. august 2009

Et prosjekt i boks. Før og etter

En uting er at jeg har det med å ha litt flere prosjekter i ilden på en gang. Dette skapet ble kjøpt på loppis tidlig i vår. Så ble det stående ei stund, så ble det malt, så ble det stående ei stund igjen:-) Men nå måtte jeg bare få det ferdig.
Med litt stoff i glasset og på knottene, ble det nytt skap til jentene i dokkestua.
Jeg og jentene har fått hyggelig invitasjon til et vennepars hytte i helgen, og drar på dagen i morgen. Både mannen min og mannen der skal sykle ritt på lørdag, så da blir det jente kose helg på hytta.
Håper alle som er innom også får ei trivelig helg!!

13 kommentarer:

  1. Så flott det ble!
    Snakk om make-over!

    Kose dere i helgen, sykle forsiktig!!

    Klem J.

    SvarSlett
  2. Hvor er det blevet fint! Jeg ELSKER at sætte møbler i stand, og jeg kender godt det at have flere jern i ilden på en gang.
    Jeg har selv lige købt et nyt gammelt spisebord som skal have sig en tur når jeg har tid. Og jeg har da også 4 stole og en sættekasse :) Kom forbi min blog, så kan du se ;)

    SvarSlett
  3. Så søtt skapet ble! Heldige du som har fått tak i så mange gamle vinduer! :)

    SvarSlett
  4. OJ så fint det ble. flinke deg..

    SvarSlett
  5. så søtt skap.. veldig smart med stoff!! flink du.. god helg til deg og dine!!

    SvarSlett
  6. Så fint det ble! Også så stilig me de rosa kronene (malt på veggen...?? I papp??)! God tur på hytta, hørtes koselig ut! :)

    SvarSlett
  7. å so fint det vart :)

    kos dåke på hyttetur :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  8. Så fint det ble! Skal si du har mange prosjekter, ja! høres veldig gøy ut!

    ha en fin helg på hytta!

    SvarSlett
  9. Så koselig lite skap til dukkestua :)
    Heldige jenter du har.
    Jeg har forresten noe til deg på siden min :)
    Håper dere koser dere på hyttetur.
    Klem C

    SvarSlett
  10. ....du har en syklist i heimen du og ja:-)
    Skapet ble flottesen!!! Kjenner meg igjen i det med å ha mange prosjekter gående...
    klem

    SvarSlett
  11. Hei. Skapet ble fint. Smart å kle knottene med stoff også. Mange prosjekter på gang....her hjemme er det en del,det samme på hytta.

    SvarSlett
  12. Skapet ble kjempe fint - og de gamle vinduene..jeg er ikke misunnelig i det HELE tatt!! :)

    Ha en fin uke!!!

    Klem fra meg!

    SvarSlett