mandag 10. august 2009

Gamle vinduer får nytt liv

Dagen i dag har bydd på masse masse kreativitet for min del. Hyggelig lunch med to søte damer på formiddagen, med masse interiørprat. Denne og denne damen har nemlig vært på besøk hos meg i dag. Full av nytt mot som jeg var etterpå:-) fikk mange vinduer sin siste finish. Dette er en av de. Synes den ble kjempe lekker. Noen tavler må tørke litt mere før de kommer på veggen.
Det var en god del interese da jeg annonserte at vi hadde litt mange vinduer, og at noen kanskje kom for salg. Så følg med i morgen, da er noen som er laget for salg klare!!!
Klem fra May Britt

18 kommentarer:

  1. Hei.Vinduet med hønsenetting ble veldig fint.Flott pyntet også.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. Oi sååå lekkert !!

    Har akkurat kjøpt to sånne vinduer, så det var en god idè !!! Om jeg får tid innimellom alle prosjektene hehe :)))

    SvarSlett
  3. Hei hei!Så koselig med lunch:) Det ble kjempe lekkert altså! Skal jeg ta med meg videre! Ha en fortsatt fin kvld..
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte de ble! Slike vinduer er kjempefine :)

    Ha en fin tirsdag! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. HERREMIN så utrolig flott.. du har virkelig stylet også.. Det var virkelig fint.. Flink du.. HUFF... jeg får litt dårlig samvittighet når jeg tenker på alle mine flotte loppefunn som støver bort i garagen.. maling er klar, men jeg har liksom ikke tid.. jaja.. bare det blir klart til vinteren så... DET skal jeg da rekke.. ha en fin uke..

    SvarSlett
  6. Så lekkert vinduet ble! :) Flink du er!

    SvarSlett
  7. Stilig! Så flink du er da! :D

    SvarSlett
  8. Dette ble så fint.Har selv sånne stående men har ikke hatt det store tiltaket til å begynne med de enda.Du har ikke behandlet disse med noe,kun pusset de ned?Knallfine iallefall,klem

    SvarSlett
  9. Dette ble kjempefint!! Du har virkelig gjort en god jobb: ) Klem til deg

    SvarSlett
  10. Stilig!!! Dette er virkelig blitt populært :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  11. Dette ble veldig fint;) Spent på de du skal legge ut for salg;)
    Ha en fin uke;)
    Hilsen Ralfefarfar

    SvarSlett
  12. Kjempeflott!! Jeg har også et vindu som venter... tror jeg må ta det ut i dagens lys :o)

    SvarSlett
  13. Heisan!
    Kjempesøte vinduer! så dekorativt!

    Nå blir det tråling av loppemarked fremover!

    Hva bruker du til å feste tingene i nettingen??

    Klem Hilde

    SvarSlett
  14. Aha- smart løsning med klyper!

    Takk for svar! : ))

    SvarSlett
  15. Lurer på hvor jeg har sett dette før...
    hi, hi
    Fint det ble!
    Nyt dagen
    Klem

    SvarSlett
  16. Så flotte de ble! Gleder meg til å se de med tavlemaling!;-)

    SvarSlett
  17. Heisann og tusen takk for en flott dag i går!! Like givende og kreativt som vanlig med en god dose latter, flott mat og positivitet:)Gleder oss allerede til neste gang.
    Så flott vinduet ble, gleder meg til å se hva annet du kommer opp med.
    Vi høres snart igjen.
    Klem

    SvarSlett