mandag 16. mars 2009

Store Restrup Herregård








Foto: Torben Torhauge



Her giftet vi oss 21 juni 2008. Vi forelsket oss fullstendig i stedet da vi besøkte det året før, og bestemte oss for at det var akkurat her vi ville gifte oss. Nei, det er ingen av oss som har noen tilknytning til Danmark, men vi ønsket oss et bryllup på et spesielt sted, og dette var akkurat den rammen rundt vår store dag som vi hadde sett for oss.




Ikke bare er stedet nydelig, de er også veldig drevne i å holde bryllup, med et utmerket kjøkken. De hadde overnattingsplass til gjestene våre og en fantastisk hage vi kunne holde vielsen i:-)


Store Restrup ligger like utenfor Aalborg i Danmark. Og anbefales virkelig om du er i nærheten en gang.




Flere bilder fra bryllupet kommer senere om dere har lyst til å se.




Har du lyst til å se mere her er nettsidene: http://www.slotshotel.dk/index.php?option=com_frontpage&Itemid=26






6 kommentarer:

  1. Så pussig at du skrev om dette, tenkte akkurat at jeg måtte spørre deg hvor bildet på forsiden din(bloggbildet) var tatt.. Lekker herregård, skjønner godt at dere valgte det stedet! Og Danmark er virkelig idyllisk.. De er så flinke på interiør, bugner av sjarmerende og flotte hus osv osv..

    Vakkert!

    SvarSlett
  2. Skjønner godt dere falt for dette stedet!
    VAKKERT!

    SvarSlett
  3. skjønn plass.
    og for et nydelig sted p ha bryllup.
    gleder meg til å se flere bilder:)

    ..og ja..jeg skulle også ønske at utsagnet til vennen min stemte :)

    SvarSlett
  4. For et NYDELIG sted, dette måtte jo være rene eventyrbryllupet:) Fantastisk! Og så gøy å komme over en nystartet blogg. Jeg ble helt satt ut av det fine dukkehuset:) Heldige prinsessa di som har et så fint hus! Skal bli spennende å følge deg fremover:)

    Smil fra Marthe

    SvarSlett
  5. Bare at det ligger i Danmark er godt nok for meg. Elsker det landet og de herlige utadvendte nydelige omgjengelige menneskene som bor der.

    Absolutt et sted å anbefale bryllup.

    Marit

    SvarSlett
  6. Oj så utrolig flott det var!

    Bra jeg klarer å friste dere med hundebildene, de er så søte at... =0) Har merket at det er plenty nok med to, men nå når de er hjemme om dagene er det litt letter...lykke til med valg av hund!

    SvarSlett