fredag 27. mars 2009

På shopping

Tidligere denne uka var jeg på en utrolig koselig shoppingtur. Da var jeg nemlig å besøkte butikken som Tine og hennes far har åpnet i Trondheim.
Dette er bloggen til Tine:http://www.tineskreativehjorne.blogspot.com/
De var utrolig hyggelige og hadde masse flott i butikken sin, jeg skal i alle fall tilbake igjen om ikke lenge.
Tine lager utrolig mye flott, og har også en liten bloggbutikk.


Med meg hjem ble en flott kurv, som jeg skal ha alle gavepapirene mine i. En pute, såpe, lavendelpose, to dekorerte lys og en dekorert fyrstikkeske.
Anbefaler de som bor i Trondheims området å ta en tur innom.


Tusen takk for alle de koselige kommentarene i forrige innlegg, jeg setter veldig pris på at så mange er innom. Vi har fortsatt ikke bestemt oss, så om det er flere som har en mening tar vi imot med takk:-)

Her er det arbeidhelg som står for døren.
God helg til alle som er innom.

6 kommentarer:

  1. Så fine ting du har kjøpt deg, den puten var virkelig søt.. Nydelig motiv og lekker farge!

    En fin helg ønskes deg også!: )

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har kjøpt!!

    God jobbehelg til deg ;o)

    SvarSlett
  3. Jeg har enda ikke vært innom Tine og Morfar sin butikk. Synd for der er det nok mye lekkert. Skal komme meg avgårde en dag.

    Kos deg med helgen. Og hils til søsteren din hvis du ser henne ;-)

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har handlet!! Er ofte innom den bloggen - så mye flott der.

    Angående brudebildene, så skjønner jeg at dere synes det er vanskelig å velge - for alle var jo så nydelige. Skulle jeg valgt tror jeg at jeg hadde valgt nr 6 eller 7....eller... nei dette var ikke lett!

    Håper du har en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  5. Så flotte ting du har kjøpt! Og så NYDELIGE bilder i innlegget under! Ønsker deg en flott helg! klem fra silje.

    SvarSlett