torsdag 19. mars 2009

Perfect Home


Det er hektiske dager her for tiden. I tillegg til min vanlige jobb som sykepleier, driver jeg også med salg av gave, interiør og spa produkter fra et firma som heter Perfect Home. Kjempe moro å få jobbet litt med interiør hobbyen også.
Stort sett selger jeg produktene på hjemmevisninger eller på telefon\mail.

To ganger i året stiller vi derimot ut alle varene fra hele katalogen i ett stort hus, her kan folk komme for å se alle varene.

Så i går kveld og i kveld, har det vært og blir ( forhåpentligvis:-) )full fart med utstilling, styling og salg av produkter.




På bildet over og under ser dere et av våre serviser. Hvit Lilje. Flott servise til fine priser. Selges både i 4 pk og 12 pk.
Stylistene vi har brukt i katalogen denne gangen er Susanne Swegen og Birgitta Roald, de har gjordt en flott jobb, og det er moro å presentere den flotte katalogen.


Alle foto: Perfect Home
I morgen kommer jeg sterkere tilbake med bilder fra interiøret hjemme. ( etter fredagsvasken hehe)
Ta gjerne kontakt om dere lurer på noe ang Perfect Home.
Se flere produkter på www.perfecthome.no



7 kommentarer:

  1. Så spennende!
    Dette var ukjent for meg,
    så må ha meg en titt inn..
    Ps : jeg er også sykepleier :o9
    Ha en fin dag, "søster".
    Klem.

    SvarSlett
  2. Heia
    Jada, vi ligger ikke så langt unna.
    Begge er på Møllenberg.
    De i Rosenborggata 22 og vi i Haldensgata 1.
    Bare følg Nonnegata lenger opp
    Hjertelig velkommen!!!

    SvarSlett
  3. Hei du!: )

    Perfect home har utrolig mye fint.. Har aldri sett tingene deres i "real life" før, men sett bilder på nettsiden deres. Vurderer å ha et lite homeparty (er det ikke det det heter?!) en gang.. : )

    Kos deg videre og masse lykke til idag!

    PS: Gleder meg til å se bilder av interiøret deres!: )

    SvarSlett
  4. Det var lekre bilder... :) Mye flott!

    SvarSlett
  5. Hei, har så vidt hørt pm perfest home jeg. Så veldig fint ut!

    Dukkestua deres vat utrolig fin, likte så godt fargene inni den, akkureat slik et minislott for små prinsesser skal være!

    Stor klem (fra nok en med-søster:) )

    SvarSlett
  6. jøsses, så mange skrivefeil det ble der da! Kan ha noe med at jeg halveis ligger i sofaen her... :)

    SvarSlett
  7. Hei.

    Nydelig hjem du har. Har akkurat bestillt meg en brødboks fra Perfect home, de har mye flott!!

    Hilsen (enda en "søster")Lena

    SvarSlett