søndag 15. mars 2009

Huset vårt






















Her bor vi




13 kommentarer:

  1. Fy flate det var lekkert May Britt!
    Liker denne type hus veldig godt selv og så er det så stilig med søyler og den buede verndaen.
    Her hadde jeg nok trivdes veldig godt ja.
    Heldiggris!

    Gleder meg tl å se mer:)

    Klem

    SvarSlett
  2. å herlighet..du bor jo i rene palasset!
    å så flott beliggenhet og da.
    syns du tar fine bilder jeg :)

    SvarSlett
  3. Flott hus!
    Minner i stilen til vårt hus,
    bare vårt er fra 1928.
    Hvis du er på siden min finner du det på litt eldre innlegg...
    Fint med lysene rundt hust.
    Stemningsfult i mørket!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, gleder meg masse til å få øredobbene!: )

    Sukk, nesten dårlig gjort å vise bilder av det lekre huset deres.. :p Det er helt perfekt, skulle gjerne hatt et tilsvarende! Utrolig fint med spottene rundt huset, belysning gjør utrolig mye!

    Klem A-L

    SvarSlett
  5. Så flott, minner litt om sagatun til block watne:)

    Jeg har linket deg, så link i vei;)
    Vi har 75 meter gjerde, da vi bare trengte det på to sider av eiendommen, men du trenger jo aldri mere å gjøre noe, bortsett fra å spule en gang i blant:)
    Nå får vi se når snøen smelter om det har tålt en hard vinter.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. WOW!!! Utrolig flott hus!

    Er det arkitekt tegnet? Eller er det fra et hus firma!

    SvarSlett
  7. Jeg kan trygt anbefale deg kaninene:) her har de lekt non-stop siden vi fikk de i hus.

    Så flott lekestuen deres er!! Det var jo et skikkelig hus det:) Tenker jentene er fornøyde.

    SvarSlett
  8. Ramlet tilfeldig inn hos deg her på morgenkvisten;0)
    Flott hus dere har og dukkestuen var kjempefin.

    Klem fra Aina.

    SvarSlett
  9. Å, lykkelige du! Dette var vakkert. Gleder meg allerede til å bygge hus selv...

    SvarSlett
  10. Tenkte bare jeg skulle fortelle deg at jeg viste kjæresten min huset deres igår, og han også falt helt pladask.. Satt og kikket og kikket og elsket detaljene!!: )

    Gleder meg til å se flere bilder av huset altså; )

    SvarSlett
  11. Jøsses for et flott hus! Håper du poster mer bilder av interiøret. Gleder meg til å se mer.. :)

    SvarSlett
  12. oppdaget nå nettopp bloggen din og er helfrelst allerede. utrolig flott hus dere har, gleder meg masse til å lese/se videre her på bloggen.

    SvarSlett