torsdag 12. mars 2009

Her bor vi

En liten sniktitt inn til oss:-)
Hadde egentlig tenkt å ta bilder av huset utvendig, men så var det så grått og trist ute i dag. Så det får vente til sola titter frem. Deilig med friske blomster. Skulle bare ønske jeg var flinkere å sette de kaldt om natta så kanskje de holdt lengre. Siden vi har vannbåren varme er det lik temp på stua hele døgnet, skulle kanskje tatt de med på soverommet:-)
Spisestua vår mot kjøkkenet. Og de kjære lysekronene som vi fikk i bryllupsgave da vi giftet oss i fjor.

Hadde egentlig tenkt meg disse bildene først, men det vet jeg til neste gang at siste bilde bør lastet opp først:-) Har endel å lære!!
Det flotte skiltet er laget av Veronica fra http://veronicashus.blogspot.com/


Tusen takk for så mange koselige kommentarer allerede første dag. Kjempe koselig altså:-)

4 kommentarer:

  1. Velkommen til bloggeland ;o)
    Jeg er en ganske ny blogger selv,
    startet opp 3. januar dette året.
    Veldig veldig kjekt,

    som en ny og spennende hobby.
    Syntes du har lagt ut veldig flotte bilder frem til nå.
    Det skiltet du viste var fint!
    Jeg har også kjøpt skilt hos V.
    Hun er flink!
    Ønsker deg masse lykke til videre!
    Gleder meg til å følge med bloggen din!

    SvarSlett
  2. så kjekt du linker meg til.
    jeg linker deg til :)

    SvarSlett
  3. Velkommen til blogglandia!!
    Håper du vil trives her inne.
    Og ja, selvfølgelig kan du linke meg, -det er en ære!
    Klem

    SvarSlett
  4. God morgen,
    og hei igjen!
    Klart du kan linke meg,
    det er jo bare veldig kjekt!!
    Jeg gjør det samme med deg, jeg ;o).
    Ønsker deg en flott fredag!

    SvarSlett