onsdag 11. mars 2009

Mitt aller første innlegg










Hei hei.



Etter å ha vært ivrig leser av mange blogger i over ett år, tenkte jeg at jeg skulle driste meg til å lage min egen blogg også. Jeg er ei jente på 27 år, som bor like utenfor Trondheim. Her bor jeg sammen med mannen min, og våre søte små prinsesser på 3 og 6 år. Vi har bygd vårt eget hus på hjemgården til mannen min, som vi flyttet inn i for tre år siden. Her er det stadig nye prosjekter på gang.
Blir spennende til å dele litt av hjemmet vårt, interiørinspirasjon og litt om ting som foregår i hverdagslivet til en familie på fire. Veldig koselig om noen tar seg tid til å legge igjen en kommentar hos meg også da:-)

Er jo veldig mange flotte blogger der ute , så derfor er det også litt skummelt å komme igang selv. Må vel bruke litt tid på å finne min stil i bloggen, så dere får ha tålmodighet med meg til å begynne med.

Det er selvfølgelig bilder av jentene mine som får ha æren av å være først ut i bloggen min.



Dette bli spennende altså:-)!!!



Velkommen skal dere være






13 kommentarer:

  1. Oooooo, dette kommer til å bli vakkert! *må følge med*

    Stor klem fra Eline

    SvarSlett
  2. Heisann og GRATULERER med blogg. Jippi sier jeg bare, gleder meg masse...her kommer det til å bli bra. Legger en link til deg i mrg jeg MB. Nydelig heading på bloggen, jeg har jo sett mange av bildene fra den store dagen...så du får legge ut noen av de også:)
    Skjorten ligger å venter på deg, ble flott. Vi høres snart igjen, mvh Trude

    SvarSlett
  3. Hei så bra da!!
    Gleder meg til å følge med deg:)

    Super heading forresten. Jeg har jo sett alle bildene fra evntyret allerede hihi:)

    KLem

    SvarSlett
  4. Så koselig! Hjertelig velkommen! Ser allerede ut som dette blir en fin blogg :) Legger seg til hos meg, blir spennende å følge deg.

    Klem Mette

    SvarSlett
  5. Velkommen, velkommen;) Englefryd - fantastisk navn, jeg bare måtte innom, jeg. Skjønne jenter og flott heading...dååån;)
    smil Torunn

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kjempefin kommentar :) Veldig kjekt at du også har fått deg blogg, eg gledar meg til å følge med :)

    Ha ein flott torsdag!

    SvarSlett
  7. Gratulera med ny blogg! Så kjekt!
    Eg er på farten nå, men skal kikka innom til deg igjen når eg har litt betre tid!
    Ha ein glimrandes dag! :-)

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen og velkommen til bloggverdenen!

    Nydelige bidler av jentene dine. Spent på å se hva som kommer her inne etterhvert:)

    Lena

    SvarSlett
  9. velkommen.
    gleder meg til å følge bloggen din :)

    SvarSlett
  10. Velkommen!

    Kommer tilbake til bloggen din gjerne jeg :)

    SvarSlett
  11. Hei, May Britt! Velkommen!! Alltid gøy med nye, flotte blogger!

    Takk for hyggelig hilsen:)

    Klem Anette

    SvarSlett
  12. Hallo Maya :-)
    Gratulerer med blogg. Du har gjort en kjempebra jobb;-)
    De to prinsessene dine er kjempe søte!
    Og lykke til videre.

    En stor hilsen fra Mimmi & Steffen.

    SvarSlett
  13. Så stilig "Englefryd"!

    Ser flere har bemerket seg navnet ditt og det støtter jeg fult ut. Ble fristende å titte.

    Min oppdagelse av blogger var gjennom Trude. Første kvelden satt jeg i 5 timer og klikket meg hit og dit, helt i ekstase over å ha funnet en verden jeg ikke viste om.

    Siden har jeg laget meg en liten blogg jeg også. Men jeg bruker den mer som en hjemmesiden for venner og familie som har lyst å sniktitte inn og utenfor huset vårt. Vi flyttet inn 15. desember og storkoser oss.

    Jeg venter i spenning på flere bilder fra det flotte huset deres og bryllupet.

    Goood helg. Mvh Beate

    SvarSlett