onsdag 25. mars 2009

Hvilket bilde ville du valgt?

Bilde 1
( irriterer meg litt over at kjolen er litt i krøll)
Bilde 2

Bilde 3


Bilde 4



Bilde 5




Bilde 6





Bilde 7






Bilde 8







Bilde 9


Vi skal velge ut bilde til å henge på veggen, men synes det er så vanskelig. Kanskje noen har lyst til å hjelpe meg? Hadde vært kjekt om du ville si hvilket bilde du liker best.
Tenkte vi skulle ha det på et lerret. Alle bildene kan velges både i svart\hvitt og fager. Hva er best?

( Forresten så er kjolen til salgs om noen er intr.)




29 kommentarer:

  1. Så skjønne bilder - du var en vakker brud! Jeg ville nok valgt bilde 2, 3 eller 6 (selvom alle var kjempefine!) : ) Om du skal velge svart/hvitt eller farger, ville jeg valgt ut fra hva dere har på andre bilder i rommet der dere skal ha bildet! Vi har gått for svart/hvitt overalt.. : )

    Ha en fin dag!

    Klem: )

    SvarSlett
  2. ELLER 7, det var også nydelig!!: )

    SvarSlett
  3. Liker godt bilde 3. Liker bilder der hvor man ser utrykkene i ansiktene godt. Dere ser nydelige ut begge to! Samtidig er det jo fint å ha et bilde der dere ser hele kjolen og sånn... ikke lett det der gitt;) Lykke til med valget!

    SvarSlett
  4. så fint brudepar!!!
    jeg likte best bilde 3 eller 6 :)

    SvarSlett
  5. Jeg hadde tatt 3 eller 5:)

    Nydelig brudepar<3

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine dere var!!

    Hva med en kombinasjon av bilde nr 3 og bilde nr 6?

    Klem :o)

    SvarSlett
  7. Alle var nydelige, men bilde 3 som en favoritt hos meg som veggbilde.

    SvarSlett
  8. Herlige bilder! Mitt favritt er bilde nr. 5: Formen, bevegelsen, fargen - deilig! Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  9. Bilde 6 i svart hvitt hadde jeg valgt.

    Alle bildene var utrolig fine!

    SvarSlett
  10. Alle bildene var utrolig fine, men jeg tror jeg ville valgt bilde 3.

    Ha en forsatt fin onsdagskveld :)

    Klem Linda

    SvarSlett
  11. Jeg tror jeg ville valgt nr. 6. Det symboliserer så fint at fra nå av går dere livets vei sammen.

    Ha en herlig kveld
    klem

    SvarSlett
  12. Så mange fine men jeg falt pladask for bilde nr 7, vakkert!!!

    Lykke til med valget :o)

    Vibeke

    PS:Kjenner det begynner å kile i magen når jeg ser bildene, gruer meg litt til fotograferingen....

    SvarSlett
  13. Huff, jeg glemte å skrive det jeg egentlig skulle skrive fordi jeg ble så engasjert i bildene...fnis

    TUSEN TAKK for kjempekoselig bursdagshilsen :o)

    Klemmer

    SvarSlett
  14. Bilde 5 eller 7. 7 var jo veldig kuult med norgesflagget i bakgrunn.

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  15. Tusen takk selv! Kjempe hyggelig at du vil linke meg til.

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Ljo ;O)

    SvarSlett
  16. Liker fargetonen i nr 5 godt og om den tonen kan brukes på nr 7 ville jeg valgt nr 7. Mulig flagget må tones ned om en skal ha inn tonene fra nr 5...

    Bilde nr 7 minner meg om lykken jeg ser hos dere :-)

    Go'kos fra Ann Kristin
    (Fant deg, kjempekoselig plass jo!)

    SvarSlett
  17. Hei :)

    For noen nydelige bilder!
    Jeg ville likevel ikke vært i tvil! Bilde # 5 er helt fantastisk! Både fargetonene og måten det er tatt på får frem en spesiell harmoni. Du ser så lykkelig ut, og han er utrolig stolt ♥♥♥

    SvarSlett
  18. Hei!!

    Takk for besøk:)
    Ja det er helt spesielt å få små buketter av ungene:)
    Vips så er de "for store" til å komme hjem til mamma med selvplukkede buketter...

    jeg har 2 store, så jeg nyter hvert sekund med sistemann (mor)

    Klemmer

    SvarSlett
  19. Hei så fine brudebilder. Bretten på kjolen er det bare du som ser. Jeg giftet med for noen år siden og valgte et utradisjonelt bilde hvor vi ikke ser rett i kamera - det angrer jeg ikke på i dag (17 år siden) for det er like gøy å se på. Jeg synes bilde 4,5 eller 7 var fine til å henge på veggen i stort format. Lykke til med valget og takk for titten.

    SvarSlett
  20. Så flotte bilder! Jeg ville valgt bilde nr 3, det var så flott, og litt utradisjonelt!
    Kjempe fine bilder!

    SvarSlett
  21. skrev feil... :p
    jeg mente bilde nr. 5! :)
    God søndag!

    SvarSlett
  22. Image 6 is stunning.

    SvarSlett
  23. æ ville ha valgt bilde 5. slit sjøl med hvilket bilde æ ska velge fra bryllupe vårt..nr. 5 er veldig likt et æ sjøl har. ekte, lite høytidelig og det får meg til å tenke på at vi lever i nuet! pluss at fargene er de samme på mitt.klare, rene og lyse farger;) litt engleaktig.
    lykke til!
    klem fra Beate

    SvarSlett
  24. UTEN TVIL NR. 5!!! Det skilte seg ut, og begge var flotte og naturlige:)

    SvarSlett
  25. Ja dette blir du nok klokere av, haha, jeg ville nemlig valg både 4 og 6 i sort hvitt.
    Alle bildene var nydelige, og du er en vakker brud. Uansett hvilket du tar, og om det skal henge alene, så blir det bra. alle er nemlig fine hver for seg..Da vi skulle forstørre bilder og henge opp våre, ble vi enige om å velge to hver først, så skulle vi velge ett fra hverandre, om det ble fire forsjellige, men vi valgte to like, så da ordnet det seg, ellers måtte vi nok trukket lodd, hehehe!

    SvarSlett
  26. kanskje det hjelper litt hvis du lar deg selv ha 2 bilder - jeg ville valgt et litt mere klassisk kanskje og et litt anneledes - hatt et i stua og et på soverommet. ÅÅÅ jeg må scanne våre (så lenge siden er det jeg giftet meg;-)for A. kjenner en nå som gjør dette i store format for en "billig" penge!!
    Uttrolig mange fine bilder - skjønner at det er vanskelig å velge - jeg syns 2 og 5 var veldig fine og 6 også - kanskje jeg ville valgt det på soverommet og et av de andre i stua??? Bilde 1 er også uttrolig fint, men jeg ville ha skjert det anneledes - skjønner ud hva jeg mener - jeg tror jeg ville ha fått dere litt nærmere - ikke så mye bakgrunn - DERE er uttrolig fine på bildet - men jeg likte som sagt ikke all den bakgrunnen!!

    SvarSlett
  27. Æ synes bilde 5 og 7 e superfin!:-)
    Hilsen Sunniva nabo

    SvarSlett
  28. 2,3 og 6. men du har helt sikkert bestemt deg allerede! :)) Var bare innom bloggen din for jeg fikk treff på Google da jeg søkte på Dukkestue. Kjempefin forøvrig. Stilig hus, stilig bad, lagrer deg som favoritt og kommer innom igjen når jeg har bedre tid en dag!

    mvh
    Anita

    SvarSlett