søndag 5. juli 2009

En deilig sommerdag og husk konkurranse

Her i Trøndelag har vi deilige sommerdager for tiden. Så godt å kose seg ute i hagen hele dagen. Før vi reiste på ferie bestilte jeg litt forskjellige varer fra romantiske hjem, og da var det ekstra moro å komme hjem for å pakke ut disse. Mine første Greengate kopper er i hus, og jeg håper det blir flere etterhvert. Har litt lyst til å samle i forskjellige farger og mønstre. Denne gang ble det litt sommerlige farver.


Noen kort, knotter, eggeglass og kopphåndduker ble med i tillegg til litt annet som jeg kan vise senere.






Koppene har i dag blitt flittig brukt, med deilig kald iste.








Håper alle nyter det flotte sommerværet. I morgen blir det vel så vi setter nesa sørover. Gode sørlandstips mottas med takk:-)
Før vi drar trekker jeg vinneren i konkurransen min. Så om du ikke har meldt deg på enda se
Nå skal jeg å mannen ut på en liten trimtur i skogen før koffertene igjen pakkes.
Klem fra May Britt

9 kommentarer:

  1. Vakker jente, og flott blogg!

    SvarSlett
  2. Så kjekt med pakker i posten! God tur sørover!

    SvarSlett
  3. Så koselige ting du har kjøpt deg :-) Forstår godt at det var kjekt å komme hjem og pakke opp.

    Ønsker deg en deilig kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Kjempe fine ting du har funnet deg... :)
    Åh gud for en skjønn liten jente(r) du har...!!! Herlig disse småtrollene... :D

    Ønsker deg en fin uke...!!!

    *--- Klem ---*

    SvarSlett
  5. fine de koppene.
    god tur videre.

    SvarSlett
  6. Så skjønne Green Gates!Jeg har også bestilt de koppene jeg har i Green Gate ifra Romantiske hjem sin nettbutikk.Fikk også min siste pakke derifra ganske nylig.Har fått litt sånn dilla på disse etter at jeg begynte med denne bloggingen.Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett
  7. Nydelige kopper! Elsker Greengate altså!

    SvarSlett
  8. Nydelig jente og nydelige kopper!
    God sommer til dere

    :) IfraLahell

    SvarSlett
  9. Jeg driver også å sirkler meg inn på Greengate i disse dager, problemet er at jeg ikke drikker hverken kaffe eller te, hvordan skal begrunne innkjøp av kaffekopp etter kaffekopp for min kjære..? Hehe... Heidu, min første gang innom deg, alltid stas å finne en fellow Trønder, hiver meg på som følger her hos deg jeg, så kan vi skryte av/klage på det samme været... ;)

    SvarSlett