onsdag 8. juni 2011

Inspirasjon

Jeg suger jo til meg alt jeg kan finne av inspirasjon for tiden. Både til eksteriør og interiør :-)
Snart er vi i mål med bestemmelsene utvendig, og da kan man i allefall bare holde fokuset innvendig. Tenk for en luksus å kan bruke masse tid, med god samvittighet, på å finne inspirasjon. For en luksus.
Må si jeg falt veldig for denne hytta som ligger i Tjømes skjærgård. Utrolig lekker, både ut og innvendig.
Masse glass og masse lys. Akkurat slik som jeg har tatt utgangspunkt i når huset ble tegnet.
Etter møte med sivilarkitekt Håvard Eide igjen i går, lar jeg meg aldri slutte å imponere. For en kreativitet. Han kommer stadig med nye spennende løsninger, moro.
Bildene er hentet fra Msn sin bolig side.
Kos dere med dagen. Værmeldingen sier i allefall at det skal bli veldig godt og varmt i Trondheim. Så gjenstår det å se om det slår til.

2 kommentarer:

  1. For en spennende tid for dere!
    Gleder meg til å se hvordan det blir..

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  2. Hei hei!

    Tusen takk for svar ja! Ja det er jo travelt i hverdagen...Ja huset ser utrolig lekkert ut og for meg så det utrolig stort ut...Var jo litt nysgjerrig i forhold til sammenligning med vårt eget, for det ser ikke så stort ut utvendig som deres, men det er jo på over 300 vårt også....vi skal ikke ha utleie da..Ja der er så masse inspirasjon rundt omkring at jeg blir helt tullerusk..ser noe fint....tankter, ja slik vil jeg ha det...så et nytt bildet...og det var enda finere...så et nytt...Ja slik er det hele tida..:-) Blir vel stoor overgang for deg som flytter fra det herskapelige, til det moderne..vi har ferdigravd tomt nå og skal begynne med støp av sokkel:-) God helg! Klem

    SvarSlett