torsdag 23. juni 2011

Fiks ferdig butikk


Så er butikken i Bergen fiks ferdig og helt klar for å ta imot kunder i morgen tidlig kl 09.


Og jammen ble det ikke en spennende og flott butikk. Her kan man finne mange skatter.





I ettermiddag har vi også lekt litt turister og vært oppe på Fløyen, meget flott. Og særlig imponerende for alle danskene som er med på byggingen. Kanskje det kommer litt andre bilder i morgen. Behind the scenes :-)
Og selv om det har vært moro å være her denne uka, så skal det jammen bli godt å komme hjem i morgen ettermiddag også.


Klem May Britt

3 kommentarer:

  1. Så gøy!! Jeg sitter her og lurer på om jeg skal orke å ta turen innom før jeg skal på jobb (har veeldig lang vei til jobb), men nå er jeg overbevist! Dette har jeg ventet leenge på, hipp hurra :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Jeg følger din blogg og vet hvor jeg skal neste gang jeg drar til Bergen. Elsker bildene fra butikken!
    Hilsen Agnethe fra Oslo

    SvarSlett
  3. Åh, når jeg ser disse bildene fra Bergen gleder jeg meg enda mer til jeg skal på din butikk i Trondheim i august! Har aldri vært innom Søstrene Grene, bare sett alt det fine i diverse blogger, så nå ser jeg virkelig frem til shoppetur :) Takk for inspirasjon :)

    SvarSlett