fredag 4. desember 2009

Ønskeliste

Inspirert av storesøsters hjemmelekse denne uken, som var å skrive en liste over hva hun ønsker seg til jul. Kom tankene i gang med min ønskeliste også. Det er jammen mange år siden jeg sist skrev en ønskeliste. Så selv om det ikke er så veldig mange som lurer så får dere i allefall se hva min ønskeliste består av. Som jeg tidligere har fortalt elsker jeg å reise. Og jeg elsker å bo på gode hoteller. Det er jo i grunnen blitt et lite problem etterhvert, for etter å ha bodd på div gode hoteller blir man jo så bortskjemt. Så tilbake til ønskelisten:-) Dette hotellet har jeg enda ikke prøvd, og det er jo akkurat re åpnet. Copperhill Mountain Lodge i Åre. Så et gavekort her, eller et reisegavekort kan jo aldri bli feil vel.


Vi samler på disse glassene fra Kosta Boda og mangler fortsatt noen.


En Chill Norway kjole får veldig gjerne finne veien inn i klesskapet mitt.



Denne boken MÅ jeg ha, og om den skulle dukke opp under juletreet blir jeg veldig glad.
Håper alle får en deilig førjulshelg. Her er det masse fix som står på planen i morgen. Også gleder jeg meg masse til siste søndag med julemesse.




6 kommentarer:

  1. Så smart du e :-)

    Trur jammen eg åsså skal legge ut ønskelista mi her :-)
    Å den boka va slettes ikkje dum!
    Å reisegavekort må være den beste gaven eg kan få :D

    Stor helgeklem herifra!

    SvarSlett
  2. så søtt med ønskeliste;)
    ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Dei glassa samler vi og på! Dei er lekre!!:D God helg!!

    SvarSlett
  4. Ååå - jeg elsker også hoteller :) Det er skikkelig luksusfølelse å bo på et ordentlig bra hotell. For ikke å snakke om hotellfrokost. NAM! :)

    SvarSlett
  5. For en herlig blogg du har! Ramlet inn her, fant deg via en annen blogger" den gode fee"-tror jeg! Her likte jeg meg kjempe godt:) Ønskeliste er et "must" hver jul, såklart! Uansett alder*skratt* Kjempe mange fine bilder du har her, digger stilen din:)
    ha en herlig mandag videre!!
    -Ida Susanne

    SvarSlett
  6. Så flotte ting du ynskjer deg:)
    Kos deg i førjulstida!
    Klem Anne

    SvarSlett