onsdag 23. desember 2009

Heldige meg

Her om dagen kom koselige May Renate som jeg har ansatt i butikken min innom med en veldig koselig julehilsen. Jeg er nemlig utrolig priviligert og har ansatt noen fantastiske jenter, som jeg gleder meg til å starte å jobbe med.
May Renate må nok sies å være over gjennomsnittet kreativ og hadde laget flott kort og gaver til meg og jentene. Så uventet, men utrolig hyggelig. Må jo virkelig vises frem. Se det flotte julekortet hun har laget. Aldri har jeg sett maken.


Også har hun laget smør med utrolig flott mønster og delikat innpakning. Dette gleder jeg meg til å sette frem når vi blir 13 stk til bords på julelunch her i morgen formiddag.


Gavene fikk vi i en søt veske. Legg merke til til og fra lappene på gavene til jentene. Pepperkaker. Kjempe moro.
Tusen tusen takk May Renate. Utrolig hyggelig.
Håper alle er ferdige med alle gjøremål og er klare til å nyte julen. Det er i allefall vi:-)




4 kommentarer:

  1. ja..hun der var jammen kreativ.
    god jul.

    SvarSlett
  2. Så flott innbydende gave! Jeg ønsker deg og dine en flott jul:)

    SvarSlett
  3. Utrolig flott kort!
    Morro merkelapper, spislige rett og slett, det er ikke værst:)
    Super fine gaver, da hadde jeg også strålt opp!

    God jul til deg og dine!! Nyt tiden og øyeblikkende!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  4. Heisann.
    Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en fortsatt riktig god jul:)

    Klem Linda

    SvarSlett