mandag 8. juni 2009

La Meme- utfordringen

Jeg er blitt utfordret av koselige Marit fra Som mine dager er.
Så om noen har lyst til å vite litt mere om meg... les videre


- Hva er du opptatt av for tiden?
At vi snart skal på ferie.

- Hva har du på deg i dag?
Nå sittter jeg her i en god joggebukse, t-skjorte og en Peak hettejakke. Klemmer ingen steder og er veldig behagelig:-)

- Hva skal du spise til middag?
I dag spiste vi blomkålsuppe og rundstykker. Lettvint til meg og jentene når mannen jobber overtid!

- Hva vil du gjerne lære deg?
Jeg har veldig veldig lyst til å lære meg å sy skikkelig, er jo så mye flott å lage. Også hadde det vært litt morsomt å være bedre på fotografering også, også kunne det jo være morsomt å kunne strikke, også kunne det vært morsomt å lære litt bilderedigering. Også... neida. Med andre ord, det er mye man skulle vært bedre på:-)

- Hva hører du på akkurat nå?
Tven står på i bekgrunnen med Top Model USA.

- Hva er ditt favorittvær?
Det må jo være sol og sommer det:-) Er ikke noe særlig vinter fan.

- Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Å slutte å spise så mye godis, slik at kose håndtakene kanskje kunne sluppet å henge så alt for mye over bikinitrusa i sommer. Noen som vil være med ut å gå tur:-)

- Hva synes du om den personen som tagget deg?
Marit virker som en knakende kjekk dame og bloggen hennes er kjempe flott. Hun skriver morsomt og tar de mest fantastiske bilder. Har ikke møtt henne i " real life" enda, men kanskje en gang. Vi bor jo begge i trøndelag.

- Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det ha vært?
Egentlig er eg ganske glad i huset mitt, men en hytte skulle jeg veldig gjerne hatt. Helst på fjellet, men en ved sjøen hadde heller ikke vært å forakte. Ordentlig laftet tømmerhytte med god plass til familien og gode venner. Men innredningen ville jeg helst stått for selv. Gjerne med ubegrensede midler da.

- Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?
En ultra stilig spisestue jeg så på Slettvold i dag. Måtte passe meg for ikke å sikle på den:-)

- Hva ville du gjerne blitt kvitt?
Kosehåndtakene!!!!!

- Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt?
Skulle gjerne tatt med barna i Disney World, eller slumret på en strand på Maldivene.

- Hvilket språk ville du lære?
Tja si det. Har egentlig ikke tenkt på å lære flere språk.

- Hva ser du etter i en venn?
En som er ærlig, en som støtter i tunge og mindre tunge stunder. En man kan le og ha det moro med.

- Hvem vil du gjerne møte?
Jamie Oliver kanskje.

- Hva slags musikk liker du?
Er ganske alt etende, bare ikke jazz og blues!

- Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
Tunikaene mine. Det perfekte klesplagg.

- Hva er drømmejobben?
En plass men kan være sin egen sjef kanskje;-) Ellers har jeg jo alltid ønsket å bli jordmor.

- Har du noen favorittmodeller?
Som i fotomodeller? Nope!

- Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på?
En alldeles fantastisk Cream kjole jeg kikket på i butikken Det lille skattekammer i dag.

- Beskriv stilen din?
Klassisk, med et innslag av det landlige kanskje. Men det blir litt mix.

- Hva var det siste motebladet du leste?
Kamille. De har jo noen interiørsider også:-)

- Den siste CD’en du kjøpte?
Det må være Kurt Nilsens siste, for over et år siden.

- Hva hørte du på da du ble tagget?
Barna som lekte.

- Hva vil du akkurat nå
På en bloggerunde!

Så var det min tur til å tagge andre blogger:-)
Håper dere tar utfordringen jenter, nå vet dere jo litt mere om meg.

Først å fremst en helt fersk blogger, som er min gode gode venninne. Eline du tar utfordringen du?
Koselige M i den flotte bloggen Mitt og mine
Og sist men ikke minst Marianne i den koselige bloggen Balkegaard



Klem fra May Britt

6 kommentarer:

  1. Herlig MayBritt. Veldig bra! Koser meg med lesingen og føler at jeg kjenner deg mye bedre nå. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver også.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Så koselig å bli bedre kjent med deg. :) Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  3. Hei hopp Frue.. Takk for hilsninger.. her går det i ett, så det har vært liten tid.. nå er det pause noen dager før flere avgjørelser taes.. Du vet jo hvordan det er.. jeg kikket litt på bloggen din her om dagen, og FOR et flott hus dere har.. lurt med veranda rundt hele må jeg si.. Lurer litt på rominndelingen din.. hva har du forann det runde parti forann på huset? Der skal vi ha spisestuen.. Huff.. det er så vannskelig... ønsker deg en fin fin dag, og håper du får kjøpt kjolen!!
    Tomineshjem

    SvarSlett
  4. Morsomt innlegg MB! :-D

    Jeg har nå svart på utfordringen din! Nå skal jeg sove en liten halvtime og så løpe på jobb... vi snakkes snart snuppa!

    SvarSlett
  5. Artig å lese svarene dine!

    Mitt innlegg kommer.......må bare en million ting før jeg har tid!!
    Klem, M

    SvarSlett
  6. Hei, hei!: )

    Så koselig å bli litt bedre kjent med deg, artig med noen sånne utfordringer også! Man skriver jo masse til hverandre og utvikler vennskap her inne i blogglandia, så er jo hyggelig å vite litt om personen man skriver med!: )

    Ha en videre fin kveld,

    Klem: )

    SvarSlett