mandag 12. desember 2011

Ferdig med julegavene?

Hvis ikke så bugner butikken av flotte gaveideer. Vi får nye varer denne uka også vi, slik at butikken skal være full av spennende varer helt inn i mot jul.
Disse koffertene er jo bare så utrolig kule. 318 kr for den lille og 488 kr for den store, men om du har lyst på lønner det seg å skynde seg. Disse har nemlig fått ben å gå på.
Eller kanskje du har igjen gaver til noen små snupper. Da er jo disse ullpungene i to str kjempe flotte.



Også har vi selvfølgelig det du trenger for å julepynte hus og hjem :-)
Ønsker dere alle en flott ny uke. Husk å pust i julestria !!

2 kommentarer:

  1. Hærre min julemusikk, for noen nydelige kofferter! Tror jeg må løpe og kjøpe etter jobben! :)

    SvarSlett
  2. Wow, stilige kofferter!!! Åå jeg var innom sist uke :) fikk med meg noen småtterier.. men ser at jeg må innom igjen denne uka ;) får også besøk som gjerne skulle ha tatt seg en tur i den herlige butikken!!!

    SvarSlett