onsdag 10. februar 2010

Det kribler i magen og helt ned i tærne...

For nå er det bare snakk om tiiiimer til butikken åpner! Lyst til å se litt mer av hva vi selger?

Fargeglade gaveposer!


Esker i alle størrelser, til små og store hemmeligheter! Her ser dere noen med trendy babuska-motiv!


Ville matter som gjerne vil kjøre avgårde med nettopp DEG!


Glade såper for store og små!


Mjau og voff-kopper

Velværeprodukter

Mmm, yummi :-)

Snop

Hus og hjem, sleiver, glass og myke puter!


Servietter og lys


Kister i tre, med plass til både én og to og tre små skatter


Røkelse og telysholdere



Sorte vinglass! Harru sett!


Ta vare på deg selv! Eller ta vare på en god venn?


Pynt opp og sjenk i glassene!

Forny din sofa, bytt ut mannen og kjøp nye puter!

Sort, hvitt, prikker og shaker!

Fyll opp skåler og pynt opp stua!


Ren og pen med Søstrene Grene


Når lillepia og dukken skal på tur til havet, er det godt å ha en koffert å pakke stellesakene i!


Smått for de minste - brum brum, kitt, kritt og klistremerker!


Enda er det "bare" onsdag... hva kommer i de siste hyllene?? :-D

11 kommentarer:

  1. Hei du modige dame!
    Jeg synes d er kjempetøft av dere å åpne søstrene Grene butikk, må nok innrømme at jeg er en liten smule misunnelig:)
    Jeg gleder meg til å stikke innom butikken deres på fredag!
    Tina:)

    SvarSlett
  2. Som det frister å ta seg en tur til byen på fredag:) Her var det mye som fristet:) Lykke til på fredag:)

    SvarSlett
  3. Så my fint! Gleder meg som en liten unge til dere åpner;)

    SvarSlett
  4. Ååååå, jeg gleder meg! :D

    SvarSlett
  5. Ser ut til at jeg var i Trøndelagen en uke for tidlig;)
    Masse lykke til i morgen!
    Klem B:)

    SvarSlett
  6. Oj, oj, oj. Det er godt det er langt til butikken din, for her tror jeg det er store muligheter for å ta helt av.

    Mange fristelser. Lykke til med de siste 3 hyllene. Det blir sikkert like lekkert som alt det andre.

    Astrid

    SvarSlett
  7. Jeg kommer en tur etter jobb i morgen, og gjett om jeg gleder meg :o)
    Må vel ta med lillemor på lørdag også...
    Gleder meg til å se butikken innenfra og ikke bare gjennom bussvinduene ;o)

    SvarSlett
  8. oiii, av en eller annen grunn trodde jeg det var 1. mars! Men det er jo i MORGEN! Ønsker deg masse lykke til! :D

    SvarSlett
  9. Jippi!
    Gratulerer og lykke til.
    Hvem trenger å reise sørover på shopping, nå har jo Trondheim (nesten) alt!
    Håper at det blir mange oppdateringer på bloggen din med nye varer osv, slik at vi som bor et stykke unna kan holde oss oppdatert!
    Må bare si at dere er heldige med plasseringen - mannen kan plasseres på Dromedar med barna, mens mor får shoppe fritt ;-)

    SvarSlett
  10. hei! Jeg har tenkt meg en tur innom butikken din, MEN HVOR ligger den? gate?

    SvarSlett
  11. Åå, nå gleder jeg meg til dere åpner. Kommer innom på lørdag! :-)

    SvarSlett