mandag 21. september 2009

Til salgs

Denne helgen har bydd på arbeidshelg for min del, men i mellom jobbinga ble det også tid til litt sofakos og ferdigstilling av noen prosjekter. Etter forrige runde da jeg pusset opp noen gamle vinduer har jeg hatt noen bestillinger. Nå er disse ferdige og i samme slengen laget jeg noen for salg. Så om du er intr. er det bare å sende meg en mail: maymarkussen@hotmail.com, eller legge igjen en kommentar. Vindu 1 kr 300
Vindu 2 kr 350


Vindu 3 kr 350 SOLGT

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål.
Her får jeg koselig jentebesøk i kveld, og må vel hive meg rundt og rydde og bake litt:-)
Klem fra May Britt


14 kommentarer:

  1. Kjempefin sprossepynt May Britt! Så flink du er som kombinerer arbeidshelg med hobbyer :)

    SvarSlett
  2. Så fine de ble! Veldig dekorative:)

    Ha det koselig på jentekveld i dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Kjempefine!! Disse har etterhvert blitt veldig populære og det skjønner jeg godt;)
    Ha en fin dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Åå de var flotte, skulle gjerne hatt et, men er vel værre å sende de i posten:-)
    klem Stine

    SvarSlett
  5. Så flink du er!!!

    Ha en fin uke - og lykke til med salget!

    SvarSlett
  6. Så flink du er! De blir nok fort solgt;-)
    Kos deg med jentekveld!

    SvarSlett
  7. Så fine!Jeg skal lage litt å selge på julemessen her i november:)
    Blir spennende,har aldri lagd slike før!Hvilket oppheng bruker du på de?

    SvarSlett
  8. Hei og takk for hyggelig hilsen hos meg :)

    Kjempe fine vinduer du har laget! Har selv fått 3 gamle vinduer nå som jeg har planer om å lage om til tavler. Dessverre er de ikke med så fine sprosser som dine, så tror jeg må lage med bare et rom inni ramma.

    Ellers så må jeg jo gratulere med oppstart av Søstrene Grene i Trondheim! Så spennende!! Når åpner dere?

    klem C ♥

    SvarSlett
  9. Heisan!
    Takk for koselig hilsen! : ))
    Lykke til med nytt salg av vinduskarmer, jeg er fremdeles kjempefornøyd med mine. Veldig fine de nye du har laget også!

    Ha ei fortsatt flott uke!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Heisann...
    Knallfine vinduskarmer, har laget sengegavel av noen, ble utrolig flott det også, de har jeg stifta blonder på i stedet for hønsenetting...

    Ha en super kveld og uke...

    SvarSlett
  11. Så fine dei var! Du er verkeleg flink, du:)
    Håpar livet er bra og at du har tid til å nyte hausten:)
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  12. De er så utrolig fine de der vinduene dine. Skulle gjerne hatt et sånn - men jeg har ikke plass til dem i min nåværende leilighet. Men når jeg får meg hus... :)

    SvarSlett