torsdag 12. januar 2012

Nedtelling



Det er hektiske dager for tiden, med mye spennende som skjer. Litt hemmelig enda, men snart :-)


Det som i allefalle er utrolig deilig å tenke på er at nå er det bare en mnd igjen til vi setter oss på flyet. Årets vinterferie skal tilbringes i Dubai. Vi gleder oss veldig. Jentene er mest opptatt av hva slags mat det er der, hehe. Mens jeg er mest klar for sol og varme. Ikke mye som minner om det i Trondheim i dag i allefall. Her er det et ruskevær uten like.


4 kommentarer:

  1. ÅÅÅ så heldige dere er som skal få kjenne på sol og varme snart!Dubai er sikkert fabelaktig:)Her i Steinkjer har vi virkelig fått en smak av ruskeværet også..klem

    SvarSlett
  2. Ja det går da fremover, men ikke fort nok..Kan ikke helt tro at vi skal inn om en måneds tid, men mye kan jo skje på den måneden..Ja fargen er litt mørk ut, men synes jo den er så lekker hos Veronika som du sikkert har sett, så jeg prøver meg:-) Er jo bare maling, så da er det jo malbart skulle man angre. Blir spennende uansett å se hvordan den blir:-) Dubai du! Ja det må en si! Herlig sier jeg bare!
    Klem ps...og være ja...fy søren...

    SvarSlett
  3. Jeg vil kommentere akkurat likt som "Vår lille verden"...Åååååå....heldiggriser!
    Vi var der i mars i fjor og det er helt fabelaktig.
    Skal dere bo på Atlantis The Palm Dubai? Vi bodde privat, men var på Atlantis The Palm en dag, og vi STORkoste oss.
    Ha en fin ferie, klem Nicco

    SvarSlett