lørdag 17. desember 2011

Husbyggestatus



Sånn ser det ut på tomta i dag. De flinke snekkerne mine er kommet godt i gang. Utrolig moro å se at det begynner å komme opp. Se at tegningene og forestillingene man har i hodet begynner å ta form:-)








Her kommer kjøkkenet




Og her blir stua

Her er dagen brukt til vasking og pynting, så nå kommer endelig julestemningen snikende.
Heldigvis har jeg flinke jenter som passer butikken når jeg ikke er på plass. Føltes godt med en liten" pust" nå. Men i morgen er jeg på plass igjen for å ta imot koselige kunder på julehandel. Blir en helt spesiell stemning i butikken på søndager :-)

1 kommentar:

  1. Hei hei! God Jul May Britt! Ja her skjer det ting ser jeg! SÅ artig at vegger begynner å komme opp! Ja dette begynner å ligne på et hus! Vi er snart igang med maling, så det begynner å ta form for oss:-) Ikke vært nedom etter Dagmar, men får håpe alt er i orden..Håper du har hatt en fin julehelg! Vi har fri hele uka! L Y K K E! Klem

    SvarSlett