torsdag 18. august 2011

Noen favoritter



Som nevnt i tidligere innlegg har vi nye på varer på plass denne uka. Annenhver mandag fylles lageret opp med nyheter, og da er det bare å ta på kreativsekken for da må butikken bygges om. Og det er like moro alltid når vi ser at butikken igjen fylles og blir "ny".




Bildene viser noen av mine favoritter denne gangen. Selv om det faktisk kom mange favoritter denne gangen, så jeg tror det må bli enda et tilsvarende innlegg, hihi.




Jeg elsker fargene, formene og overflaten. Helt i tiden. Og helt hva jeg ønsker meg i nyhuset.








Disse utrolig stilige vasene måtte bare bli med hjem. Kult med det strikkede mønsteret og den matte overflaten.

To be continued må jeg nesten skrive da, så dere får sett resten av favorittene også :-)



Klem May Britt

4 kommentarer:

  1. Den nederste vasen var kjempe stilig :)
    Håper jeg rekker å stikke innom butikken snart!!

    SvarSlett
  2. Å så mye flott :-) Spennende blogg du har - med så mye fint. Inspirerende. Legger meg som følger, og gleder meg til å lese mere.
    -monica-

    SvarSlett
  3. Hei:)Ja her er det mye fint!God helg:)Klem kathrin

    SvarSlett