onsdag 8. desember 2010

Det nærmer seg for hver dag som går

Dagene løper litt fra oss i denne førjulstiden. Man skal vaske, bake, kjøpe gaver, skrive julekort, børste støv av og finne frem julepynten og kanskje være litt kreativ å lage litt småtteri.
Og for min del betyr også førjulstid mye å gjøre på jobben. Et skikkelig luksusproblem da. Det er nemlig kjempe moro med så masse folk innom butikken hver dag.
Men i år har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal la meg stresse av alt som skal gjøres. I år skal jeg bare kose meg med de timene jeg faktisk har fri. Det blir jo jul uansett, det MÅ ikke være rent i alle kriker og kroker nemlig.
Bildene i dag byr på små søte saker fra Søstrene Grene ute på skogstur :-) Priser fra 4,90 kr.
Ta turen innom for en koselig førjulshandel da vel.






Klem fra May Britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar